Як замовити
Як замовити

Порядок оформлення замовлення

1. Попередня консультація

Людині, що зіткнулась із втратою інформації вперше, достатньо складно зрозуміти, які заходи слід вживати в даній ситуації. Спроби відновити видалені файли самостійно можуть зробити неможливим подальше відновлення інформації. Для запобігання можливих помилок зі сторони користувача, в Центрі відновлення інформації ЕПОС відкрито консультаційну лінію. Замовник отримає рекомендацію спеціаліста з приводу того, яких заходів слід вжити, і чого категорично не слід робити в даній ситуації. Консультацію можна отримати за телефоном або через діалогове вікно допомога онлайн праворуч.

2. Доставка носія в Центр відновлення інформації ЕПОС

Для проведення безкоштовної діагностики необхідно доставити носій в Центр відновлення інформації. Можна привезти накопичувач особисто, або ж скористатись послугами служб кур’єрської доставки. Будь ласка, вказуйте адресу отримувача точно так:

Центр відновлення інформації ЕПОС
ул. Верхній Вал, 32,
м. Київ, Украина, 04071
Тел./факс: +38 (044) 467-7540

Ретельно упакуйте накопичувач перед відправкою, адже більшість носіїв інформації доволі чутливі до механічних впливів. Бажано вкласти накопичувач в заводський пластиковий контейнер (його можна взяти в будь-якій комп’ютерній фірмі) для запобігання впливу статичної електрики. Контейнер потрібно упакувати в картонну коробку, прокласти з усіх сторін поролон товщиною 1-2 см та/чи обгорнути пакувальною плівкою в 2-3 шари. Такий спосіб пакування захистить накопичувач від механічних пошкоджень при пересиланні. В посилку необхідно вкласти контактну інформацію, за якою можливо зв’язатись з Замовником після проведення діагностики. На посилці обов’язково потрібно зробити примітку КРИХКЕ.

3. Експрес-діагностика носія, визначення вартості та узгодження строків виконання робіт

При надходженні носія до Центру відновлення інформації, інженери проводять експрес-діагностику, визначають ступінь пошкодження накопичувача та приблизний алгоритм робіт з відновлення інформації. Менеджери ознайомлюють Замовника з результатами діагностики та визначають базову вартість робіт. Після цього Замовник може обрати найбільш прийнятні строки виконання робіт:

Стандартне замовлення СТАНДАРТНИЙ
Носій записується в чергу. Строк виконання робіт - 3-10 днів.
Пріоритетне замовлення ПРІОРИТЕТНИЙ
Носій записується в чергу, але має підвищений пріоритет. Строк виконання робіт - 1-3 дні.
Термінове замовлення ТЕРМІНОВИЙ
Роботи виконуються протягом 24 годин.
Екстрене замовлення ЕКСТРЕНИЙ
Інженери приступають до виконання робіт одразу після оформлення замовлення та відновлюють інформацію в мінімальні строки.

4. Форма замовлення

Форма замовлення являє собою анкету, заповнюючи яку, замовник надає відомості про носій, найбільш важливу інформацію та принцип її організації, описує за яких обставин втратилась інформація. До заповнення форми слід відноситись з максимальною відповідальністю, адже на основі вказаної інформації розробляється основний алгоритм робіт з відновлення інформації (наприклад, відновлення видалених файлів відрізняється від відновлення RAID-масиву). Також у формі замовлення вказуються строки виконання робіт та вибирається носій, на який буде перенесено відновлену інформацію. За необхідності, додатково укладається договір конфіденційності. Після заповнення анкети та оформлення замовлення спеціалісти Центру приступають до виконання робіт з відновлення інформації.

5. Перевірка результатів Замовником, оплата та отримання інформації

Уточнити стан замовлення можна на сайті recovery.epos.ua. Номер і код замовлення вказані у Квитанції на прийом виробів у ремонт, яку отримує Замовник при оформленні замовлення.
Де знайти номер і код замовлення?

Для перевірки відновлених даних бажано особисто приїхати до Центру відновлення інформації ЕПОС. За відсутності такої можливості, можлива дистанційна перевірка з використанням програмного забезпечення TeamViewer. По завершенню робіт, інженери формують перелік відновлених файлів у вигляді дерева каталогів, що максимально полегшує перегляд. Перевіряючи список файлів, Замовник оцінює повноту відновленої інформації.

Після перевірки відновлених даних, Замовник приймає рішення про повноту результату. Якщо відновлена інформація влаштовує, менеджери формують рахунок для оплати. Оплата проводиться лише в разі успішного відновлення!

Відгуки

Професіонали, що дістануть інфу з будь-якого носія. Зручне обслуговування. Швидко.

Armen, via google.com

Хлопці відновлюють данні навіть з носіїв що з вигляду тільки в грубу на дрова. Дякую. Рекомендую.

Maxim, via google.com

Сподобався сервіс. Була певна проблема і звернувся лише повною діагностикою. Був здивований, що діагностика HDD на несправності дійсно була безкоштовна. На рецепції навіть дали захисну маску, так як свою забув. В середені навіть невеликий музей. Видно, що все зроблено для людей. Дякую Вам.

Андрей, via google.com

Реально в фірмі можуть витягти інформацію з мертвих дисків.

Igor, via google.com

Всі вігуки ❯

Форма онлайн замовлення

Опишіть, що сталося з даними або з накопичувачем, як проявляється несправність, що ви намагалися зробити, аби виправити ситуацію. Це допоможе інженерам розібратися з тим, як були втрачені дані і знайти оптимальний метод їх відновлення.

Вкажіть якомога детальніше файли та теки, які необхідно відновити в першу чергу. Якщо ви не пам'ятаєте назв та адрес файлів, вкажіть з якими типами файлів ви працювали: документи MS Office, бази даних, фотографії відео і т.п. Будь ласка не пишіть "вся інформація", оскільки ми не знаємо, що було записано на Ваш накопичувач, така відповідь рівноцінна "не знаю". Від повноти заповнення поля залежить не тільки об'єм відновленої інформації, але і вартість роботи.